Ваша безпека і добробут є головним пріоритетом для готельного комплекса Едем, і оскільки COVID-19 впливає на плани поїздок, ми впровадили нові стандарти безпеки, згідно з рекомендаціями Міністерства охорони здоров’я України (МОЗ).
Ми розподілили заходи протидії розповсюдженню Covid-19 на два основних напрямки:
Соціальне дистанціювання
Обов’язкові відмітки дистанціювання у готелях – 1 особа на 10 м2 у гостьових зонах, соціальна дистанція – не менше ніж 1,5 м.
Запобігання черг: у всіх відкритих зонах розміщені інформаційні матеріали, що допоможуть ознайомитись з правилами перебування, швидко та безпечно пройти реєстрацію.
Дотримання дистанції у ресторанах та барах готелів: столи до 4-х осіб розташовані на дистанції 1,5 метри. Пропонуємо гостям скористатись онлайн меню.
Ізоляція гостя у разі виникнення одного з симптомів з переліку Covid-19 до отримання консультації медичного працівника.
Наступне використання номерів можливе через 24 години після ретельного прибирання та квартування.
Сніданки та замовлення з ресторанів готелю доступні у режимі рум-сервіс.
Для контролю за розповсюдженням вірусних захворювань на додаток до стандартних заходів 24/7 визначається відповідальний менеджер за запобіжні заходи та реагування.
Посилені стандарти чистоти та безпеки здоров’я
Загальні приміщення
Усі приміщення готелів та транспортні засоби дезінфікуються у посиленому режимі.
У всіх громадських зонах розміщені дезінфектори для рук та антибактеріальні серветки.
Інформування гостей та співробітників, щодо запобігання поширення вірусів та інфекцій.
Використання персональних засобів дезінфекції, одноразових масок та медичних рукавичок працівниками та гостями готелів та ресторанів.
Озонування, іонізація або ультрафіолетове опромінення номерного фонду, усіх громадських і службових зон.
Озонирование, ионизация или ультрафиолетовая обработка номерного фонда, всех общественных и служебных зон.
Нам важливе здоров’я наших працівників, яких забезпечуємо необхідним набором масок, рукавичок, проводимо скрінінг стану та температури, організовуємо навчання та інструктаж.
Дбаємо про гостей так, аби кожен відчував себе щасливим, як вдома.
Рецепція
Рецепцію обладнано захисними бар’єрами, санітайзерами, масками та рукавичками, безконтактним термометром.
Дезінфікування ключів дезинфектором.
Обробка поверхні телефонів стаціонарних та мобільних, клавіатури та миші комп’ютерів; платіжні термінали та усі інші предмети в зоні рецепції після кожного гостя.
Використання безготівкових методів оплати.
Номери
Маркуємо та опечатуємо прибрані приміщення у номері.
Ретельно обробляються дезінфектором найчастіше торкані поверхні: ручки туалетних дверей, унітаз, крани води, телефон, вимикачі, панелі контролю температури.
Технічний персонал готелів використовує одноразові маски та гумові рукавички.
Дезінфекція робочих поверхонь та підлоги здійснюється не менш ніж кожні дві години.
Посилення технологічного регламенту з дезінфекції тканих матеріалів: постільної білизни, рушників, покривал, подушок, штор.
Ресторани та бари, рум-сервіс
Дотримуємось правил дезінфекції після кожного відвідування у ресторанах та барах.
Дозволено обслуговування на відкритих літніх майданчиках просто неба.
Відстань між місцями для сидіння та столами не менше ніж 1,5 м.
За одним столом не більше двох гостей (без урахування дітей віком до 14 років).
Безготівковий розрахунок.
Недопущення черг та скупчень навколо місць видачі замовлень, в тому числі дистанційне інформування про готовність замовлень на виніс.
Сніданок надається на замовлення у номер
Транспорт
Співробітники транспортної служби готелю під час перевезення персоналу зобов’язані вдягати захисну маску та рукавички.
Під час перевезення не розташовувати персонал/гостей на сусідньому сидінні.
У випадку транспортування пасажирів у міні вені, розміщуватись через одну людину.
Після кожної поїздки водій: обробляє контактні поверхні салону авто та ручки санітайзером, провітрює транспортний засіб, фіксує час обробки поверхонь у спеціальному журналі.
Чекаємо на вас!
ВІДГУКИ
Олег
Guest, Sales manager
″Сайт идеален!″
Светлана и Виктор
Guest, Sales manager
″Вот только вернулись с отдыха в Затоке и приятных впечатлений теперь хватит на год вперед. Останавливались в ГК «Эдем» и остались очень довольны замечательным сервисом и гостеприимством персонала отеля. Отдыхали вдвоем с мужем, но думаем на следующий год приехать с ...″
Маргарита
Guest, Sales manager
″Побывала с семьей в гостинице Эдем.Очень понравилось.Территория большая и ухоженная,в гостинице находятся два бассейна,ресторан и детские площадки.Номера очень комфортные и чистые.Цены соответствуют качеству.Отличный персонал,в отеле тихо и уютно.Всем рекомендую.Большое Спасибо Эдем. Обязательно побываем и в следующем году!!!″
Елена
Guest, Sales manager
″Хотелось бы порекомендовать ГК «Эдем» для тех, кто планирует свой отдых в Затоке. Отдыхали семьей в августе 2016, остались очень довольны и приятных впечатлений теперь хватит на год вперед.Хорошее месторасположение, большая и ухоженная территория,большое количество деревьев и цветов. Номера , ...″