МЕРЫ В СВЯЗИ С COVID-19. ПОДРОБНЕЕ

Останавливайтесь безопасно в отеле Эдем

Ваша безпека і добробут є головним пріоритетом для готельного комплекса Едем, і оскільки COVID-19 впливає на плани поїздок, ми впровадили нові стандарти безпеки, згідно з рекомендаціями Міністерства охорони здоров’я України (МОЗ).

Ми розподілили заходи протидії розповсюдженню Covid-19 на два основних напрямки:

Соціальне дистанціювання

  • Обов’язкові відмітки дистанціювання у готелях – 1 особа на 10 м2 у гостьових зонах, соціальна дистанція – не менше ніж 1,5 м.
  • Запобігання черг: у всіх відкритих зонах розміщені інформаційні матеріали, що допоможуть ознайомитись з правилами перебування, швидко та безпечно пройти реєстрацію.
  • Дотримання дистанції у ресторанах та барах готелів: столи до 4-х осіб розташовані на дистанції 1,5 метри. Пропонуємо гостям скористатись онлайн меню.
  • Ізоляція гостя у разі виникнення одного з симптомів з переліку Covid-19 до отримання консультації медичного працівника.
  • Наступне використання номерів можливе через 24 години після ретельного прибирання та квартування.
  • Сніданки та замовлення з ресторанів готелю доступні у режимі рум-сервіс.
  • Для контролю за розповсюдженням вірусних захворювань на додаток до стандартних заходів 24/7 визначається відповідальний менеджер за запобіжні заходи та реагування.

Посилені стандарти чистоти та безпеки здоров’я

Загальні приміщення

  • Усі приміщення готелів та транспортні засоби дезінфікуються у посиленому режимі.
  • У всіх громадських зонах розміщені дезінфектори для рук та антибактеріальні серветки.
  • Інформування гостей та співробітників, щодо запобігання поширення вірусів та інфекцій.
  • Використання персональних засобів дезінфекції, одноразових масок та медичних рукавичок працівниками та гостями готелів та ресторанів.
  • Озонування, іонізація або ультрафіолетове опромінення номерного фонду, усіх громадських і службових зон.
  • Озонирование, ионизация или ультрафиолетовая обработка номерного фонда, всех общественных и служебных зон.
  • Нам важливе здоров’я наших працівників, яких забезпечуємо необхідним набором масок, рукавичок, проводимо скрінінг стану та температури, організовуємо навчання та інструктаж.
  • Дбаємо про гостей так, аби кожен відчував себе щасливим, як вдома.

Рецепція

  • Рецепцію обладнано захисними бар’єрами, санітайзерами, масками та рукавичками, безконтактним термометром.
  • Дезінфікування ключів дезинфектором.
  • Обробка поверхні телефонів стаціонарних та мобільних, клавіатури та миші комп’ютерів; платіжні термінали та усі інші предмети в зоні рецепції після кожного гостя.
  • Використання безготівкових методів оплати.

Номери

  • Маркуємо та опечатуємо прибрані приміщення у номері.
  • Ретельно обробляються дезінфектором найчастіше торкані поверхні: ручки туалетних дверей, унітаз, крани води, телефон, вимикачі, панелі контролю температури.
  • Технічний персонал готелів використовує одноразові маски та гумові рукавички.
  • Дезінфекція робочих поверхонь та підлоги здійснюється не менш ніж кожні дві години.
  • Посилення технологічного регламенту з дезінфекції тканих матеріалів: постільної білизни, рушників, покривал, подушок, штор.

Ресторани та бари, рум-сервіс

  • Дотримуємось правил дезінфекції після кожного відвідування у ресторанах та барах.
  • Дозволено обслуговування на відкритих літніх майданчиках просто неба.
  • Відстань між місцями для сидіння та столами не менше ніж 1,5 м.
  • За одним столом не більше двох гостей (без урахування дітей віком до 14 років).
  • Безготівковий розрахунок.
  • Недопущення черг та скупчень навколо місць видачі замовлень, в тому числі дистанційне інформування про готовність замовлень на виніс.
  • Сніданок надається на замовлення у номер

Транспорт

  • Співробітники транспортної служби готелю під час перевезення персоналу зобов’язані вдягати захисну маску та рукавички.
  • Під час перевезення не розташовувати персонал/гостей на сусідньому сидінні.
  • У випадку транспортування пасажирів у міні вені, розміщуватись через одну людину.
  • Після кожної поїздки водій: обробляє контактні поверхні салону авто та ручки санітайзером, провітрює транспортний засіб, фіксує час обробки поверхонь у спеціальному журналі.

Чекаємо на вас!

ВІДГУКИ

Олег

Guest, Sales manager

″Сайт идеален!″

Светлана и Виктор

Guest, Sales manager

″Вот только вернулись с отдыха в Затоке и приятных впечатлений теперь хватит на год вперед. Останавливались в ГК «Эдем» и остались очень довольны замечательным сервисом и гостеприимством персонала отеля. Отдыхали вдвоем с мужем, но думаем на следующий год приехать с ...″

Маргарита

Guest, Sales manager

″Побывала с семьей в гостинице Эдем.Очень понравилось.Территория большая и ухоженная,в гостинице находятся два бассейна,ресторан и детские площадки.Номера очень комфортные и чистые.Цены соответствуют качеству.Отличный персонал,в отеле тихо и уютно.Всем рекомендую.Большое Спасибо Эдем. Обязательно побываем и в следующем году!!!″

Елена

Guest, Sales manager

″Хотелось бы порекомендовать ГК «Эдем» для тех, кто планирует свой отдых в Затоке. Отдыхали семьей в августе 2016, остались очень довольны и приятных впечатлений теперь хватит на год вперед.Хорошее месторасположение, большая и ухоженная территория,большое количество деревьев и цветов. Номера , ...″

Контакти

© 2016-2020 Отельный комплекс "Эдем"

МЕРЫ В СВЯЗИ С COVID-19. ПОДРОБНЕЕ